چکیده هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین باورهای معرفتشناختی، هیجانهای تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری عمقی و سطحی دانشجویان بود. روش بدین منظور 396 نفر از دانشجویان گروههای علوم انسانی دانشگاه پیام نور مرکز تبریز (294 زن و 102 مرد) با روش نمونه گیری چندمرحلهایبهطور تصادفی انتخاب شدند و پرسشنامههای هیجانهای تحصیلی مربوط به یادگیری، باورهای معرفتشناختی، راهبردهای انگیزشی برای یادگیری و سیاهه رویکردها و مهارتهای مطالعه بر آنها اجرا شد. رابطه بین باورهای معرفت شناختی، هیجانهای تحصیلی و خودکارآمدی
مقایسه سبکهای یادگیری دانشجویان سال اول و پنجم رشته پزشکی
انواع رویکردهای دانشجویان به یادگیری سطحی و عمیق
تحصیلی ,باورهای ,هیجانهای ,یادگیری ,دانشجویان ,روش ,هیجانهای تحصیلی ,بین باورهای ,و خودکارآمدی ,رابطه بین ,تحصیلی و
درباره این سایت